Baaam fortsätter att satsa och stärka upp sitt influencerteam. Nu genom att värva Dasha Girine.
Dasha är en frisk fläkt som blåser in Baaam. Hon är en professionell influencer som blir ett perfekt komplement till vårt influencerteam. Vi är superglada att hon vill vara med vår resa, säger Sara Grundberg, innehållschef Baaam.

Dasha är en av Sveriges främsta livsstilsbloggare och har varit aktiv bloggare i 12 år. Samtidigt frilansar hon inom influencer marketing. Tiotusentals unga kvinnor följer henne dagligen i sociala medier och i bloggen, där hon i nära relation till sina läsare varvar livsstil med kärlek, relationer, karriär och recept.

– Att bli en del av Baaam kändes naturligt. Vi har samma vision och samarbetet känns helt rätt för båda parter. Min livsstilsblogg är superpersonlig. Jag jobbar dagligen med att inspirera tjejer inom karriär, kärlek och självkänsla, säger Dasha.

Dasha kommer närmast från Metro Mode. Tidigare har hon bland annat grundat och drivit en eventbyrå och ett klädmärke. Hon har drivit två olika podcasts och vi har även sett henne som en av deltagarna i TV3:s webb-tv-serie Glamourama.

Den 1 september har bloggen premiär hos Baaam.

Aller medias digitala storsatsning Baaam är mobil, social och digital. Baaam inspirerar och engagerar användarna där de är och helt på deras villkor. Baaam har uppmärksammats stort den senaste tiden för bland annat de redaktionella kampanjerna #nailalönen, #prataomabort och löpareventet The Color Run.