Världens största modetidning ELLE lanserar en ny specialtidning med fokus på resor. Den 10 november landar nya ELLE Travel i butik. Premiärnumret kostar 59 kronor och består av 100 sidor med nya resetrender, hemliga drömresmål, världens coolaste hotell och modeproffsens bästa storstadsadresser.

Målgruppen för ELLE Travel är alla ELLE-titlarnas läsare då rese- och modevärlden går hand i hand. ELLE Travel har både mode-, design- och matrelaterade tips.

– ELLEs läsare älskar att resa och ELLE Travel guidar till livsstilen runt resandet, säger ELLEs chefredaktör Cia Jansson. Med vårt internationella nätverk har vi också tillgång till exklusivt material, som till exempel en resedagbok från Brasilien av Louis Vuittons chefsdesigner Nicolas Ghesquière.

ELLE Travel har fått ett mycket positivt mottagande av annonsmarknaden. ELLE Travel blir också en egen del av ELLE.se som uppdateras med senaste nytt om resor och guider.

Vid frågor, vänligen kontakta:
Cia Jansson, chefredaktör ELLE
cia.jansson@elle.se

Ladda ner högupplöst omslag här: www.elle.se/download-elle-travel